Monday, April 1, 2013

Ho ho ho holiday!

Salam.

Hehe. Cuti midterm telah pun sampai ke penghujungnya. hehe! Tapi aku dengan selambanya memanjangkan cuti aku kepada dua hari since kelas banyak cancel. Hehs.

Aktiviti kat rumah, mana pernah memboringkan. Boleh kata, dua hari je aku duduk rumah. Yang lain, habis waktu tolong persiapan hari bahagia ehems. Bukan aku la. Aku tolong je. Hehe! Takpun, adik2 sibuk ajak pusing kampung. Ye la, kereta satu sorang kot. Kakak dia ni dipaksa je mengikut sebab lagi suka jadi passenger dari driver. (penakut) Seronok adik2 da boleh drive ni, nak kemana, kalau ummi ayah malas hantar, umpan je budak dua orang tu. hehehe!

So takde apa yang nak story sangat pun. Aku sengaja memanjangkan cuti sebab nak celebrate birthday dengan family. hehe! Ummi pulak tak habis2 panggil aku anak manja. Ye la semua kehendak aku ummi turuti. Jarang dia ikut semua. hahaha! Ni aku cakap je nak apa, semua ummi kasi. Seronok wa cakap lu. 

Lets enjoy the show! Buuui!

 
 

 

 

 

 


0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com