Saturday, March 20, 2010

Special Thanks To My Friend! =]

Salam blogger-emoticon.blogspot.com

Hari ini masih berkesempatan untuk meng'update' lagi blog ini.Alhamdulillah.Tujuan penulisan kali ini adalah bertujuan untuk melahirkan rasa syukur terhadap seorang sahabat.Benar Allah itu Maha Adil,diberi saya kekecewaan berkenaan seorang sahabat yang lain,hari ini saya memperoleh hadiah yang tak ternilai dimata orang lain.

Seinfiniti kesyukuran saya panjatkan kepada Allah Yang Maha Esa lagi Maha Menyayangi kerana mengurniakan seorang sahabat yang sentiasa bersangka baik pada saya.Saya yakin dia tahu siapa dirinya.Jika anda membaca ini,terimalah dengan hati terbuka.Hari ini saya dihadiahi sebuah buku yang bertajuk "Supaya Gelisah Bernilai Ibadah"

Buat sahabat yang saya sayangi Fillah,
Terima kasih atas penghargaan anda.Apa sahaja yang berlaku antara kita,biarlah kita dan Tuhan Yang Maha Esa yang mengetahui.Inilah sahabat yang dicari,didamba saban hari.Sahabat yang mengetahui setiap kegemaran dan kecendurangan saya,yang cuba menyelesaikan masalah saya,yang sedia mendengar bila diperlu,yang senang menghulurkan bantuan bila saya dalam kesusahan.Dia sahabat saya ketika jatuh dan bangun.Maafkan saya jika sebelum ini,saya seakan tidak menghargai anda,tapi ketahuilah dirimu,anda adalah sahabat saya paling saya hargai.Coretan ringkas darimu sedikit sebanyak membuat hati saya tak keruan.Maaf yang tidak terhingga buatmu sahabat.Mungkin inilah kedewasaan.Terima kasih kerana menghormati keputusan saya dan segala tindak tanduk yang berlaku.Coretan anda cukup bermakna.Semoga Allah melindungi dan merahmati ukhwah ini.

Jangan bimbang sahabat,hadiah buku sebegitulah yang selama ini saya harapkan dari seorang sahabat yang ingin sama-sama berjuang bersama saya.Bukan handbag,kerongsang atau segala kebendaan yang selama ini menjadi kegemaran saya.Setiap orang mempunyai kegemaran dan suka akan kebendaan,tapi insyaAllah,saya boleh dapatkan untuk diri sendiri dan tidak mengharap pemberian sahabat.Cukup sekadar ingatan tulus ikhlas dari anda.Hadiah anda sangat-sangat bernilai.Terima kasih sahabat.Semoga Allah turut sama meredhai kamu dalam perjuangan kerana Allah.Buku itu umpama nasihat yang terputus dari kamu.Saya sangat menghargai kata-kata kamu dalam coretan tersebut.Allah hanya menyandarkan saya sebagai penyebab,selebihnya adalah kehendak kamu sendiri dan hasil usaha kamu.Alhamdulillah dan semoga terus istiqamah dalam perjuangan ini hendaknya!

Maafkan saya atas apa yang mungkin menyakiti hatimu,menyinggung,dan apa-apa sahaja sama ada dalam keadaan saya sedar atau tidak.Terima kasih sangat atas segala kesusahan antara kita selama ini.Ketahuilah olehmu,saya amat-amat menghargai kamu dan sentiasa berharap kamu berada bersama saya dan rakan-rakan yang lain.Saya juga mempunyai harapan yang sama macam apa yang terkandung dalam coretan anda.Terima kasih juga buat sahabat-sahabat yang lain yang menerima baik buruk saya sebagai insan yang lemah ini.Hehe,tapi terasa tua pula bila dapat hadiah hari jadi awal =]

Terima Kasih buat insan-insan istimewa ini ,
blogger-emoticon.blogspot.com sayang kamu kerana Allah,insyaAllah....

Salam


1 comments:

Nur Areefah said...

wah!!
terharuuu~

baguslah kalian sudah tiada keraguan antara masing2 ^_^

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com