Saturday, August 6, 2011

Update update

Assalamualaikum :)

Lama sangat aihh tak update.
Memang malas sangat plus, takda idea sebenarnya.

Arr.
Dah dua minggu sakit mata.
Dah dua minggu jugak asyik meraba-raba mata nak tengok barang masa kerja.
Time solat, rasa nak terkeluar biji mata masa sujud.


Btw,
Dah masuk minggu kedua puasa lah. :D
Tak lama dah nak raya.
Jangan la liat sangat nak puasa kan anak-anak.
Puasa rajin-rajin.

Cuti dah 7 bulan dah.
Masa mula-mula cuti macam-macam rancang nak diet.
Eh, gedik!
Dah nak abes cuti bukan makin kempis.
Kempis nafas adalah sebab dah naik berat kan.
Grr~
Pagi raya jangan nangis la kalau tak muat baju raya.
Durr durr durr!

P/s: Selamat Menyambut Bulan Ramadhan bulan penuh keberkatan ini. Selamat hari raya juga. Selamat menyiapkan diri masuk belajar balik. Otak dah karat sana sini dah.


@SKTM2 :)

5 comments:

Nur Areefah said...

fuyooo slimm kott ;Pp

SweetLikeWhat said...

moga cepat sembuh sakit mata tu.. :)

model pakaian muslim wanita said...

salam kenal,,sukses yahh dengan postingan nya

Pakaian Muslim Formal said...

salam kenal,,sukses yahh dengan postingan nya

Nina said...

salam...blog awk cantik,,jemput dtg blog saya..http://nadimadina.blogspot.com/

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com