Sunday, May 22, 2011

Bidadari Ungu

Assalamualaikum :)

Entry ni aku nak share satu program yang di anjurkan oleh nisa' besut baru-baru ini.
Aku ditugaskan untuk jadi emcee itupun nasib baik masa teman kak dhamina tempah dewan, aku tengok check list and nama aku dalam emcee. =.="
Masa tu dah berkerut-kerut da.Ya lah, aku ni mana pandai bercakap depan orang.Hoho!
Lagipun dah lama tak handle program.Dah lama tak bercakap depan orang.So susah nak bercakap.
Balik-balik dari tempah dewan terus aku tanya kakak aku.Sebab aku yakin, tu mesti angkara dia.
Kannnn.Memang betul pun.Selepas berbincang akhirnya aku setuju.LOL.Nasiblah suruh aku.Memang tersasul-sasul.Segan sangat aih.
Tapi tak kisah lah.Program ni memang best sangat.
"Nak cantik guna uniform acuan Al-Quran"
Memang peserta pun teruja dengan penyampaian ustazah hanifah.
Ustazah memang bersemangat habis dan sangat menyegarkan setiap ucapan beliau.
Oh, aku duduk dengan anak dia.Aww.Hanan Aqilah namanya.COMEL sangat.
Macam anak orang putih.With her curly and brownish hair.
Sangat cute dan baik dan pandai bawa diri.
Untuk kali ni, kita nak share gambar je.
Next entry, kita sharekan input-input dari sana.

chicken dance jap

Ustazah Hanifah :)

Event Manager :P

Hanan Aqilah and the AJK :)

Energetic :)

Para ibu jugak datang :)

Hanan Aqilah, adorable kid :)

And lastly my dear wina :D

2 comments:

anez zamri said...

comel2 dak2 tu :D

Nurul Fatehah said...

assalamualaikum da,..
nice!hehe
awat hang nyer blog tak naik dashboard nih...

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com