Thursday, July 30, 2009

Mohon Perlindungan

salam~

aku tak tau korang sedar ke tak..
aku tak tau korang paham ke tak..

tapi korang kena fikir dan lakukan sesuatu!

H1N1?
apa ni?
blogger-emoticon.blogspot.com

hmmm...aku pun tak habis fikir..
Allah sedang menduga...
lagipun ni kan akhir zaman..
pelbagai penyakit dan bala akan timbul~

hari2 dapat mesej : " yeay! U aku cuti..H1N1!!! :) "
aku tak mampu nak kata apa..
bagi aku tak perlu bergembira dengan itu!

apa yang gembira sangat dengan penyakit maut tu?
Astaghfirullahalazim...
manusia,mereka tau hanya kesenangan kan?
aku pun agak alpa seketika tentang penyakit ini sehinggalah semalam aku membuat research sal penyakit ni..
dan sekarang aku perlu berjaga2!
KITA dah tak selamat..

Ya Allah, lindungilah kami,hamba2 mu dari penyakit ini..
Sesungguhnya engkaulah segala2nya,
yang di langit mahupun di bumi!

6 comments:

@pEaCE@ said...

aku pun pelik gak... diaorg nih cam gembira jer.. malahan mntak plak H1N1 kt tmpat diaorg supaya dpt cuti... manusiaaaa!!!

eida said...

huhu!
tu la pasal..
aku takut gila..
mintak jauh la

ouh demam,cepatlah sembuh!

N E E q L I S A said...

aa. aku pena ckp cam uh wei.
trok nye aku!

Anonymous said...

nsib bek x kena khuaritin ms cuti.... trlbih makan buah durian time cuti.... itu padah x baca bismillah... deman seminggu mmbuat cuti x brmakna....

a i m a n said...

hmm tu laa.. kenapa la dorg suka..
moga kita semua dijauhkan dari penyakit ni..

amin ya rabb..

eida said...

lisa-hehe!xpa~cuma kita kena tau la lepas ni..apa2 pun jangan kita kena sedar,ini dugaan!

_____________________________________

acap-hahaha!ko memang...
_____________________________________

aiman-memang ar..ada ke patut suka..even orang kata penyakit ni xkan bahaya kalo orang yang sihat,tapi siapalah kita jika Allah berkehendak begitu!

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com