Saturday, May 9, 2009

Dear Ummi Dan Sahabat2 Republic 1991

salam

I'm lucky to have you as a special friend
and as the wonderful mother you are!

wishing you all the happiness
you deserve so much on mother's day
and ALWAYS~

Happy Mother's Day Ummi..

we all love you so much~blogger-emoticon.blogspot.com

dan kepada rakan republic:
-selamat berjaya dalam apa jua jalan yang korang pilih..
jadilah sebaik2 manusia dan peliharalah maruah diri..
insyaAllah,panjang umur,ada rezeki kita akn berjumpa didunia nyata..
-maafkan aku andai tersalah kata,terlepas kalam yang menyakitkan,aku xmampu
meluahkan ucapan untuk merungkai sebuah persahabatan yang terjalin
tanpa pertemuan,tanpa bicara nyata,yang pasti
korang sangat best!
-dan ketahuilah oleh kalian,aku sangat menghargai perkenalan singkat ini
-see you di IPT!!

You're...
My Friend,
my companion,
through good times and bad
my friend, my buddy,
through happy and sad,
beside me you stand,
beside me you walk,
you're there to listen,
you're there to talk,
with happiness, with smiles,
with pain and tears,
I know you'll be there,
throughout the years!

kepada orang yang paling aku rapat:
-wish you all the best at KMJ!
-What we think, or what we know, or what we believe is, in the end, of little consequence. The only consequence is what we do.
-kau memang sahabat baik aku!
-friendship needs no word,so just take care and good luck in your future~

Lots of love,
Noorkhalida Bt Azmi

6 comments:

assabakie said...

untuk anti eida..semoga berjayalah dimanamanamanamanamanamana anti berada...

@im@ CK said...

mg pom gudluck..

syafeeq said...

tke cre too..
keep in touch..
btw..
aku tawu sape tu..
xD
hohohoho!

azrul said...

ko tuju kat aku gak??
huhuh~~

tq(kalo ye la~)
n gudlurk gak kat ko...


"aku cdeyh~x rapat ngan dak 1991forumotion, x tau nak masuk balek macam maner..dah jauh ketinggalan..hurm, tah ingat lagi ke tak ngan aku..huhuh~"

ArM said...

thanx 4 da wish~
gud luck gak utk ko esok temuduga cikgu nti...
smoge ko dpt jd ustazah or engineer or pa pe la yg ko nk jd...

n bila aku sudah tiada~
simpan semua lagu ku jgn ditangis selalu~
mungkin itu smntara~
bila jmpa pnggntiku jgn dilupakan aku~

TT__TT

tu jela pesan akhir tp bkn akhir sgt...
insyaallah kalo ade umur yg pnjg kite akan brjmpe lg...(penah jmpe ke? =.='")

ASSALAMUALAIKUM!

p/s: dh xleh ym pkai msg je r...huhu...

eida said...

nabil-insyaAllah~
____________________________________

aima-u too dear!
____________________________________

feeq-isk3!biasa aje bagi aku!hoho~
____________________________________

jol-hoho!no worries~kitorg cool sntiasa!yupp!aku tujukan kat smua dak2 republic~
____________________________________

and you arep-huhuhu!its really hard to say good bye to you!haha!~
Thx sebab kata aku kawan baik ko!thx utk segala ilmu yg kau ajar aku tu!

good luck dalam mencapai apa2 pun cita2 kau!

haha,no dah ada..so mesej je bila kau suka!

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com