Friday, May 1, 2009

Alhamdulillah~

apa lagi yang mampu aku ucapkan tika ini kalau bukan kalam syukur?
Terima Kasih Ya Allah,aku bersyukur sangat2..
Jadi aku secara rasminya mengucapkan selamat tinggal Matrik Perak..


Aku dapat UIAM..blogger-emoticon.blogspot.com
salah satu universiti idaman..
macam mana dengan IPG pulak?
aku tamak ke nak semua?
Temuduga 12 May..
Mana patut aku pilih?
Bukan ke tiap2 hari aku berharap dapat asasi di UIAM?
huhuhu~
buntu2!
blogger-emoticon.blogspot.com
tapi aku suka sangat melihat kegembiraan ayah dan ummi..
kegembiraan mereka memberi 1001 makna dalam diri aku!
so,aku kena buat pilihan terbaik..
ayah dan ummi tak kisah mana pun pilihan aku,asalkan aku yakin dengan jalan hidup aku!
tapi sekarang masih tak tahu lagi..


Ya Allah,bantulah aku dalam memilih hala tuju..

p/s:malas bagitau ummi link blog aku..segan ummi baca..kena tunggu aku belajar baru boleh bagiblogger-emoticon.blogspot.com
tapi kakak save link blog ummi,so kak long sila la singgah!

21 comments:

*ika* said...

eida....
akuh pown uia gak....tpy len coz....
huhuuuuuuuuuu~

NurAreefah said...

tahniah! ngee

assabakie said...

alhamdulillah..
er..speechless..
cos..
tekejut dan kagum juga...
and..~~~
apapun..
tahniahlah cik eida....
uia..satu u tempatan yg menjadi impian semua orang..
erm..
pilihantu..
buat istiqarahlah.
hehe

:: FaE-ZaH :: said...

congrats eida!!!
choose wisely yerr....
jgn tamak eida...tggl2 sama tuk org blkg...hahaha lawak jea..

Tipah said...

eida aku cadangkan uia
tp ipg uh pe?
mcm penah dengar
kalau lg bagus better yg tu
uia pon xkurang
tgah bandar senang nak kemana2
then makanan kat situ pon murah[dlm uia uh]
tp ko engine so 2taun xsilap
ada bi
mcm abg aku..
all da best~

~~~lYnNLuV~~~ said...

congratee ye!!!!
besss dpt uia..=)

najwa said...

waaa!!
da rmai da mber dpt uia!!
eida lsh sorgnye!!
huhu
sara dpt kos engnrg~

eida said...

ika-kau bleh apa?
_____________________________________

areefah-you too dear :P
_____________________________________

nabil-insyaAllah..ana pun syukur sangat dapat UIA tu..memang da lama juga harap dapat situ selain dari UTP..doa la ke ana semoga dapat kesudahan yang baik deh!
____________________________________
Iza-kadang2 eida rasa macam nak juga jadik ustzah tu..hoho!tapi bila dapat UIA jadi rambang mata~
____________________________________

Amani-aku suka sangat dapat UIA tu..tak terkata sukanya..cuma skrg mcm krg keyakinan pulak..buntu sih! IPG tu institut pendidikan guru~
___________________________________

lynluv-dapat mana?hoho!mmg best dapat UIA!
___________________________________

sara-kau dapat kos apa?huhu!jumpa kita disana ye? :D

Ruh Al-Jadid (روح الجديد) said...

dpt matrik perak....
hmmmm.....same ngan aku 2

pastu dpt UIA
asasi kejuruteraan lak 2
hmmmm......same lagi...hahaha

IPG pun dpt....
haha...yg nie x same
sbb ak x dpt...haha

UTP ak sdg mnggu
doakan ak dpt laa..huhu

nur nina said...

tahniah!!~ chaiy0k2..
hehehe.. =)

emm.. knape x jumpe lgi yg dpt um ni.. ad0ii..

zOuL_iMMe said...

eida..tahniah..sgt jeles nampak org dpt uia..huhu..papepon gudluck n all the best..u can do it..chaiyokkk!!

@im@ CK said...

hoho..
lps ni bukak kampung la kay uiam..

eida said...

arip-kau nak pergi UTP ke?
isk3!aku xdapat pergi sana~isk3! T_T
semoga kau berjaya dapat UTP!
_____________________________________

nina-hoho!eju dapat um nina! :D
_____________________________________

zoul-insyaAllah..huhu!berdebar pulak :S
_____________________________________

aima-hoho!aima,bleh je kalo nak..mu dapat mana?

a i m a n said...

ramai dpt uia..
bleh bt grand gath nie..
best la korg..
hoho.

congrates dan
all the best~

belajar molek2 ye cik eida!
=)

eida said...

huhu!
ha ah,hope so..

isk3!
doakan kejayaan rakan2 yupp!

@im@ CK said...

ak dpt uitm..
asasi kejuteraan..

so ko nk pegi uia la??

eida said...

huhuhu!
yup22~
insyaAllah aku nak pergi UIA...
mu tgu overC eh?

zana n amy g medic mesir.
ain amek um sn hayat..

sek2 doktor lake sek ni..

mu nak engineering eh?

MyR@ said...

eida!!!!
congratz la yer
pikir betul2
btw,aku pon tgh buntu
hohoho
sama2 la kita berdoa yg terbaik k

eida said...

oke myra!aku pun harap macam tu jugak!

hope to see u there!:D

fadhlina said...

HYE..
DPAT ASASI KEJURUTERAAN GAK EH..
HUHU
YEAY..
DA JUMPE DA SORANG KAWAN.
HUHU
LUCKY..
WE R IN SAME COURSE N U
NICE TO NOE U
ERM..
ADD DY KAT YM..
BLEH JD KAWAN B4 MASUK CAMPUS
HEHE
fadhrina@yahoo.com

eida said...

hoho!oke,i will!! :D

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com