Sunday, July 11, 2010

pedulikan


Assalamualaikum

Pelik tapi itu adalah kebenaran yang tak pernah saya cakap kat orang.
Weh touching pulak kan? erk?
Sudah-sudahlah.
blogger-emoticon.blogspot.com

************************************************************************

Saya yang tersalah faham.
Eh?Hampir setahun jugak tersalah faham.
Saya tak berniat untuk salah-paham.
Oke.Cukup.Semua salah aku kerana salah paham!
Oke then.
Ummi, benda yang kakak cakap dengan ummi hari itu kakak canclekan kembali.

blogger-emoticon.blogspot.com

(Haha.Tabah betul)
************************************************************************

Oke.Bak kata kawan saya,LUPAKAN.
Ya, aku akan lupakan,bukan saja sekarang,Sampai bila-bila.
Ambik kau!
Haha.Sudahlah kau ketawakan aku!
(Malu sampai tak nak jumpa kau dah)
blogger-emoticon.blogspot.com
************************************************************************

Saya:
-suka ambil sesuatu dengan serius sampai saya jadi macam semalam.
-suka cakap belit-belit konon berbunga la ayat-ayat yang saya bagi.
-saya percaya sesuatu yang tak perlu dipercayai pun.

Haha.Oke saya dah kembali normal.

Btw,Spain menang. XD
blogger-emoticon.blogspot.com
See, musuh-musuh otai bola sepak kutuk mengutuk spain masa spain kalah awal-awal world cup tu.
Sekali, menang KOT!haha~
senyap korang.
Oyeah!
blogger-emoticon.blogspot.com


P/S:
Ada lawak yang lagi best tak dari yang kat bawah ni? :



4 comments:

Nur Areefah said...

sapa kata kau salah paham????
sapa kataaaa??????????????????????

eida said...

haha..aku lah kata XD

Nur Areefah said...

kata kau seperti katak, tak bererti ianya betui =.=

eida said...

haha.
entah la tu.
hehe..
tapi aku dah oke.

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com