Monday, February 23, 2009

apa ni??

huhuhu~
skali lagi saya xda mood...
nak update malas...
sebenarnya nak share ngan korang pengalaman drive...
tetiba cam hilang semangat tu....
*****
lupakan dulu la sal bad mood tu...
nak cita sal memandu semalam and hari ni~
tadaa~

macam ni,semalam cgu saya@pak will(pak we) suh la drive atas bukit and masuk parking...
disebabkan da lama tinggal kelas memandu tu,saya lupa la apa yang da diajar...
5 kali naik bukit,3 kali keta saya xhidup~lalala~
buat malu je...
then,kaki plak terasa kebas sebabnya asyik tekan cluth je masa masuk parking...
and skang masih lagi belum teror part masuk parking...

hari ni pulak,pak will suh saya drive sorrang2...
ahakz,dalam hati suka+berdebar...
reason?
suka-xpayah kena suruh perlahankan kereta..
berdebar-sebab takut bawak sorg2...(eida=penakut)
masa naik bukit pulak,time nak turun tu xleh turunkan handbrake...
then,saya lepaskan stereng keta and gunakan kedua2 tenaga saya nak turunkan HB 2...
bila da turunkan HB,keta pun meluncur dengan lajunya turun dari bukit...
adoiii~mengucap panjang time tu...
menempah mautkah aku??
xnak...xkahwin lagi~LOL
masuk parking da oke dari semalam...
cuma parking yang kecik 2 cam susah sikit..
hari ni pak will bawak kuar and saya jumpa cousin tengah bawak motor...
dengan bangganya saya pun lambaila dia...
adehh,kena marah dengan pak will coz xtumpu perhatian..ngee...
malu je..(cover)

oke...itu je cita hari ini sebabnya saya sangat xda mood~


tambah sikit...
hari ini pegi la melawat adik saya kat asrama..
kesian dia...
pucat lesi...demam..
teringat pulak saya demam time SPM aritu...
semoga cepat sembuh~
adehh,tetiba rasa cam rindu kat adik beradik~
bila la dapat kumpul balik ramai2....



thanx sebab membaca..^^

malas nak upload gambar,coz malu...
ngee^^

4 comments:

Hanis Amanina said...

huahua..
it's ok..
practice makes perfect,ryte..

EidaAz said...

hoho~

ye2..

lusa akan bertambah confident kot~

lala~

amirfazwan said...

nk nasihat memandu dari aq?
huhuhu..
dlm litar boleh tlg..
jlnraya...x sama sekali
aq cuakz...

huhu

EidaAz said...

LOL~

dalam litar?hoho~

aq atas jalan lagi oke kot..

kalo bab parking ngn naik bukit,huh,mmg xleh blah..

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com