Thursday, February 26, 2009

Fungkur FM??

hohoho~ketawa dengan sopannya..
semalam tetiba rasa macam bosan ngadap laptop ni..
then,teringin la on FORUM 1991..
tengok2 ramai yg online...masa tu da lewat rasanya...
then,tengok dorang tengah borak sal fungkurFM..saya ni tak tau apa2 sal fungkurFM tu...
then myra pun terangkan dengan sabarnya..hoho..
myra pn ym saya and suh ym dj tuk request lagu and dedicate kat bdk2 FORUM1991..mmg meriah la semalam...
lol...then,saya mintak no hp areefah,ingat nak kenekan dia,tetapi sebaliknya...hoho..dj kelubi yg aiseh agak sengal..lol...
masa dia call saya,dia tanya ni noorkhalida yg nak boikot sebab dia nyanyi..?lol...saya tergelak sakan..and disebabkan malu+xsuka org xdikenali dengar suaraku ini,saya pun letak coz mmg dj tu agak sengal...
macam2 dedikasi budak2 forum buat...
ada lagi rancangan jahat kami...kami buzz dj 2 beramai2...agak nya dia pun cuak dngan kami coz asyik2 budak FORUM 1991 je yang on air...hahaha~
better la dari dengar dj tu dgn budak yaan tu buat kopi dangdut...WEKKK...sengal aku!ngee^^
saya rasa areefah and myra tengah tunggu turn dorang...akan kami pastikan budak dua orang ni kene..eju ensem,kalo nak,join kami ye?hoho~
afnan@pene mula2 yg on air..menyahut cabaran kelubi tu..tapi dia asyik gelak je...
asy nyanyi nasyid...cool je...epanz kena nyanyi x eh?lupa..lol..syafeeq lagi cool coz dia nyanyi lagu twinkle2 little star...hohoho~si hazi plak dia suh kelubi nyanyi...hahahha...
masa ni la telinga saya agak nak pecah,,tekak agak loya...LOL...
siyes sangat terhibur semalam...semua gara2 dorang la 2...
myra my dear,
epanz,
hazi,
afnan,
syafeeq,
nurareefah my sweetie,
imran,
iza..
korang memang roxx(bak kata dj kelubi)lol~

hahaha,disamping tu jugak saya promote la forum kesayangan saya ni...lol~

semalam sampai tertidur kat dapur dengar fungkurFM ni...hahaha..

15 comments:

Cik Maira said...

yeahh
eida syg
kamu mmh roxx
fungkurfm!!!
oyehh haha

Fa said...

virusss nad da merebak.
dasattttt ouh.

EidaAz said...

hehehehe~

to myra syg,

ku tetap menyayangi mu smpi bila2..LOL~

to fa,
myra la juga yg promote ni...dia ganti nad..

@eYi@ said...

ketagihan!!!!!

EidaAz said...

eyi,

skali skale~

azrul said...

argh!!!!
jlez siot aku tgk korunk rapat2..
damn...

ak x de laptop jer..
n aku dh start blaja...
tggu la aku dh ader komputer..
akn aku masuk dlm cmmunity korunk..
*sob3*

EidaAz said...

jol,

dun worry...

1991 slalu unite...

kitorang menanti ko dgn sabar!~

yes!!~

komuniti kami, komuniti kau jua~

duk UTP 2 bljr la rajin2~

hoho~

Nur Areefah said...

sweet sangat time itu..huahahaha..
eida ngelat putuskan talian..lol..
tape2..
/me sayang eida~

azrul said...

wah...budget aku terharu la yek?

cis2...~
*sob3*

EidaAz said...

areefah,
hohoho~malu sih..^^takleh cakap lama2...hoho!~

jol,
cis2 jgk kat ko~hahaha!~
aku xsuro ko terharu pn~
dush ko~lol

a i m a n said...

tido kt dapur yg x tahan tuh..
hehehehe..

=))

a i m a n said...

tidur kt dapur yg x tahan tuh..
hehehe

=))

EidaAz said...

hehe =p

itulah keseronokan^^

len kali kena letak katil kat dapur~

azrul said...

hahaha...men cis2 gak..

sumer nieh dak2 1991 forum ye??

HYE R SUMER!!!

EidaAz said...

ye2..

mereka sume dari forum 2 la~

hoho!~

hye ntuk ko jgk coz aq pn dari sana~

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com