Sunday, February 8, 2009

arggh~



hari ini agak tidak sihat...

agak berpusing2 kepala...

selsema je yang lebih sebenarnya...

batuk sikit2...

uhuk~

xsukanya...

terbantut projek nk online lama2 since kalau xtidow mesti makin teruk sakit...

adehh~

da lama tak selsema...

agak tidak selesa lor~

huhuhu...

satu lagi,tanganku sebelah kiri bengkak dan memerah?

kenapakah?

ayah kata tidur buas sangat kot...

huhuhu~

seharian ini hariku terbuang dengan tidur yang panjang disiang hari(xbaek tdr siang)

dan skali lagi ana mengonlinekan diri di forum 1991

kempen jap

lol~

adehh...

dah tak taw nk tulis apa lagi...

harap2 esok da tak selsema...

kepala ini sudah agak berat tambah hot n cold lagi...

isk3~


8 comments:

beyonddelife said...

hhaha..tdo buas..
cam budak2

eida said...

lol~

isk3..

tidak2...

2 hanya padangan ayahku~

lol

beyonddelife said...

yer la tu..xkan ayah nk ckp saje2..huhuhuh

eida said...

hehe~

dia gurau je la~

assabakie said...

huish..
pening palo neh keh kuat mikir..
nk post gapo dale forum..
hahah..

eida said...

hahaha~

taw xpa...

nabil,jgn amek hati kat bebudak forum 2...

act ada yg da kne ban...

biar la dorang 2 ye...

ana mntk maaf eh..

NurAreefah said...

hehe..nak promot gak uh..kui3x

eida said...

hahaha~

bese da...

aq kan ske jd promoter~

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com