Thursday, February 19, 2009

inspiration~

Each morning when I open my eyes I say to myself: I, not events, have the power to make me happy or unhappy today. I can choose which it shall be. Yesterday is dead, tomorrow hasn't arrived yet. I have just one day, today, and I'm going to be happy in it.

**special thanx to my dear fwens yg sudi baca blog saya yang entah apa2 ni..n someone request dengan saya supaya tulis blog dalam bahasa kelantan..hoho...oke2...nanti akan saya tunai kan ye?LOL**

~actually saya pun xtaw kenapa hari ni rasa cam down sangat2 so tulis je la inspirasi untuk diri sendiri...masalah?macam oke je...entah2!~so stop asking me why im bad mood...saya sendiri xtahu..hua3!~agaknya la saya takut dengan result yang bakal keluar tak lama lagi...doa je la wahai noorkhalida binti azmi...mohon doa kalian semua juga...btw sis ammira@kak long,saya rasa kan saya stress sangat ni sis...

itu sahaja yang mampu saya coretkan sekarang...

4 comments:

Hanis Amanina said...

luahkan aje..
biar diri tenang..
jgn ske pendam..
nnti sengsare..
ak pnah alaminye~~

EidaAz said...

hoho~

xpndai aku nk luah camna...

2 je yang terkeluar nina~

Nur Areefah said...

rilek ok..
jangan simpan2..
n jangan sedey2..

aku tau ape ko rasa sekarang..
tp b strong yeah!~

EidaAz said...

huhu~

tq areefah...

aku pun da oke kot~

hoho!~

/me hug areefah!~lalala^^

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com