Friday, February 6, 2009

Forum 1991

'Forum


jumpa saya disini~

tempat lepak paling best~

siapa2 yang lahir tahun 1991 join la forum ni~

ngeh3!

saya pn tak taw kenapa tapi forum ni memang best~

sehari xjoin rasa cam rindu gila(pakwe baru)

serius saya cakap~

sampai saya da kurang beraktiviti kat friendster coz asyik ngadap forum~

sampai kadang2 ummi saya tertanya2 apa yang best sangat saya depan forum lembaga*ummi saya gelarkan forum ni lembaga coz colour forum*sorry ye ahli forum^^sehingga sanggup mengadap forum dari pagi sampai malam~

lol

saya pn tak taw~

tapi apa2 pun jom la join forum ni ye~

nak2 kawan satu sekolah~

sian saya sorang2 kat situ^^


5 comments:

azrul said...

haha..lepak la..
aku un sorunk2 jer kt c2...

btul2...
aku un frenster dh agak brat nk bukak..
bukak2 x de paper...
haish~~

Hanis Amanina said...

hehe..
f0rum tu kt republik 0f 1991 kew??
x j0in ag.. huhu~

p/s..
bl0g my L!f[e] dh x available ye..
sy dh wt bl0g bru..
hehe..
mmbzirkan mse yg dh sedia t'bazir..(",)

http://nothingtobedisplayed.blogspot.com

eju said...

best!! best!! =)

EidaAz said...

jol~fs aq still hot lg..tp la mls nk mereply~hohoho

nina~i will linked u...heheheh!juz join us...itu republic1991...siyes addicted nnti

eju~taraaa...GFX team eju...ngee

Anonymous said...

boleh sy join juga?

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com