Thursday, February 26, 2009

geram+suka+lucu?layan je la...^^

salam...

ada dua perkhabaran hari ni..so kita mulakan dengan yang baik dahulu...^^
Alhamdulillah drive hari ini sangat memberangsangkan...
mungkin sebab takut sangat mendorong saya membuat sedikit nota pasal masuk parking(adeh,sangat lembab saya ni rupanya..sampai kena buat lakaran baru ingat)
dan hari ini juga Pak Will@cgu memandu saya telah memuji saya dan agaknya dia da tak cuak dengan saya sebab saya dah rasuah dia dengan belanja minum air...yeay!
dan saya juga membuat peningkatan ketika memandu tadi(aceh,skema je)

dan berita kedua...berita ni buat saya agak PANAS..kenapa?saya kan terlibat dengan kem untuk budak2 form 1 sampai form 3 untuk sekolah lama saya..sepanjang perancangan rasanya dah ada 6 kot meeting...saya hanya 2 kali pergi...maafla,bukan sengaja tapi kalau buat meeting waktu pagi dan hari sekolah,saya tak dapat pergi...
bukankah kalian sedia maklum?huhu~
sangat sedih bila hari ini baru tahu yang kem itu dah di tunda..kenapa tak btau awal2??amboi...
kalo nak bagi kerja,cepat je mesej saya suruh buat itu ini...tapi bila korang punya kerja tak settle,suka2 hati korang je nak tunda...inbox saya tu masih penuh dengan korang punya mesej sal bagi kerja tu~
nasib baik la tadi saya dah konfemkan dengan umi(pengetua sekolah saya) dan umi da bagitau yang dorang ada kursus masa tu...
sekurang2nya inform la awal2...letih saya buat persediaan...
mana nak siapkan kerja saya lagi,kerja korang bagi la...huhu~

hoho~demam?ye...saya da bapa hari xtido kot...insomnia?lala~biasa la tu kot..ngee^^
rasanya saya tido pkul 6 hari ni...
sebelum tu saya terasa lapar..seharian kot tak makan apa2..
pergi la saya masuk dapur dan tengok2 makanan...
tetiba je tengok ada tom yam...yummy~
ambik la pinggan konon2nya nak makan nasi...
disebabkan otak da tak berfungsi,saya pergi buka peti ais..
pinggan yang sepatutnya berisi nasi,terisi dengan air batu(siyes,otakku xberfungsi masa tu)
tetiba ummi(mak saya) mengintai..

"kak,kenapa air batu letak kat pinggan?"ummi soal..
"kakak lapar...nak makan dengan tom yam.."selamba je saya jawab...masa tu tak perasan lagi...
"kakak,lepas makan nasi tu,pegi makan ubat..nasi dengan ais pun xdapat nak beza ke?"ummi pun ketawa...
"hehehehe,kakak saja je ni...ais ni nak letak dalam gelas.."saya yang baru perasan cuba cover2...
"dah la..nanti makan ubat...jangan nak jadi penakut sangat...nanti susahkan ummi je...kalo beli ubat pun buang je...so makan je mana2 ubat yang ada dalam peti tu...ummi nak mandi ni.."ummi pun berlalu ke biliknya...

saya pun cepat2 la letak ais dalam gelas...^^tetiba je...kul 5pagi,makan nasi+air sejuk...enak je..

hoho~
ini saja kot~
salam~

8 comments:

najwa said...

ngee~
mkn nasi + air sejuk
pe rse nye ek?
ngeh3~

cian eida..

EidaAz said...

hohoho~

sangat enak sih!~

hahaha,kalo demam macam 2 la...

otak jd biol semacam je...

^^

Fa said...

pergh..
dasat eidaaaaaa..
aisssssss dgn tomyam uh.
gempak r.
nk jgkla bt cmtu.
XDXDXD
demam ehh?
fa pon cm da nk demam da nih.
sakettt kepala ouhh.

EidaAz said...

hohoho~
macam 2 la fa..
hahaha!~

fa,cepat2 makan ubat tau..LOL(caring ni)

Anonymous said...

hoho..
rase2nye dmm ko dh trok ni eida...
lbh baek ko jgn jd burung hantu lg...lolZ~

EidaAz said...

hahaha~

ye,aku suda berjanji dgn diriku untuk tido awal mulai malam ni~

hohoho~

mata aku da macam beruang panda~

Anonymous said...

seeko beruang panda yg comey~ lolz~

EidaAz said...

hahaha!~

oo yeah~

kalo comey ngak papa sih~

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com