Monday, March 2, 2009

go eida!~go go go!!

hahahaha!~ketawa lagi(kadang-kadang ketawa dapat menhilangkan semua keresahan yang terpendam). ya la,kita ni manusia. tak pernah lari dengan dugaan. kadang kita naik,kadang kita jatuh. bila da ada kat atas,kadang dapat mengalpakan kita kerana nikmat mengaburi semuanya. bila da ada kat bawah,kalau orang macam aku ni,susah nak bangkit(lemah+tak ada keyakinan). ya, itu kelemahan aku selain senang dibuli. aku tak suka cakap pasal masalah sebab masalah itu lumrah. tiada masalah bermakna tidak normal?kan?ya,bagi aku~

aku teringat kata-kata ustaz azlan "adik-adik,kalau hati mulai resah,jangan mudah putus asa,kalau hati sedang bersedih dik,jangan lupa,kita ada yang MAHA PENDENGAR,jadi adik-adik BANGKITLAH~waaaa...memang dah tak dapat tahan.(T_T). sebab aku hanya manusia biasa. dan aku bukan sekuat yang orang sangka.aku memang selemah-lemah manusia."kak ema,kalau kita tengah bersedih,apa patut kita buat?","bacalah asma-ul-husna,insyaAllah,kekuatan Allah mengalir disegenap ruang tubuh eida." "adik,yang namanya masalah itu,kadang-kadang perlu dikongsi,tapi yakinlah dengan Tuhanmu adik,sebab DIA penyelesai segalanya"


ya,aku tak perlu selemah ini hanya kerana itu sebab Allah lebih tahu apa yang terbaik untukku,dan apa yang termampu aku harungi. ini masih dugaan yang sangat kecil buat aku.(blog ini tempat luahan ke?sekali sekala sekadar mencoret mengisi kekosongan.)
asma-ul-husna,ALLAHUAKBAR~



4 comments:

nur nina said...

yerp..
ALLAH is everything!

eida said...

ya2~

ALLAH is everything~

najwa said...

waa!!!
npe ko bsedey eida??
ishk3~

/me hug eida!
jgn sedey2 lg ey~

eida said...

huhu~

ala,thx ya sara~

aku da xsedey~

/me hug sara back~da happy=P

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com