Thursday, April 16, 2009

matrik~

ALhamdulillah...
Aku dapat matrik Perak..
siapa dapat sama dengan aku?
Kalau baca tinggal komen korang dapat mana ya..:P

15 comments:

a i m a n said...

tahniah2..
bila dapat masuk sana?
*pendaftaran

eida said...

syukur,nasib baik ada juga yang dapat..
pendaftaran 11 Mei..

-syahirazmi- said...

ala..sikit lg~
haha..
aku dpt kedah!!
jauh gle dr phg!~

eida said...
This comment has been removed by the author.
eida said...

ouh,ko org pahang ke?xpa..
kita merantau..

SiLLy LiLy said...

wa...eida.. dapat perlis ooo... jauh gler... neway.. tahniah!!!

eju said...

matrik perak??
eju pon!!
nad pon!!
huhuhuh..
insyaAllah, klu ditakdirkan, kte ber3 jumpe kat sana ;D

eida said...

yupp eju..
nanti kalo kita jadi pergi sana,bleh berkenal2an..


______________________________________

hoho!u tu silly lily:D

jol kacak said...

wah!!perak gopeng kn??
dkat la nga tup...
bleh kite wt reunion..hahah~

eida said...

haha~
banyak la kau punya reunion..
aku xtau nak pergi ke tak..
sebabnya,akak aku yg duk UTP tu dah nk pergi praktikal 1 jun..
xnak la duk sana sorg2..
isk2!

najwa said...

waaaaa!!
eida, eju n nad dpt perak??
suratan atau kbetulan kah??
aq pon dpt perak eida!
hoho
jom kite dftar sme2 jom!!!gmbirenye aq!!
ade geng!!
ngeh3~

eida said...

hahaha!
tapi aku xsure pergi ke x..
kemungkinan utk pergi sgt BESAR..
LOL

bihah said...

eida!
wah..tahniah!
hoho..dah ade geng ngan eju dan nad..best tue..

harap eida berjaya kat matrik nnt..
yosh!

jol kacak said...

nyebuk jer korg sumer kt perak...shuh3~
hahaha...juz kddng..

eida said...

bihah-thx dear :D
insyaAllah,kalau dahh memang matrik jalan terbaik aku,aku akan sampai kesana..

_____________________________________

jol-cess2!ada patut~belum sampai dah kena halau..makin terbantut aku nak kesana..isk3~~

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com