Sunday, April 12, 2009

Tagged From Jol

1) Go to your photos' folder in your computer.
2) Go to the 6th folder of photos.
3) Get to the 6th picture in that folder.
4) Put the picture on your blog.
5) Put some description about the photo.
6) Invite 4 friends to join the challenge.
7) Link them in your blog.
8) Let them know they have been challenged

______________________________________________________________________________________



gambar sangat la blur..rasanya ni gambar guna handphone ana kot..ni aku bersama ana dan nik :D masa ni kitorang ada makan beradab kat hostel..so bleh la melaram lebih sikit malam tu..bilik kitorang bertemakan biru dan hijau muda..sangat cantik malam tu sebab satu meja panjang warna yang sama,termasuk lah aku :D dan dalam gambar tu nik tengah pegang kad kebenaran untuk outing..Yupp!kitorang nak outing masa ni sebab aku dah lupa..aku balik rumah je sebab rindu masakan ummi :P

maybe tu je kot,so...i wanna tag..
1- cik aima(jawab,xkira)
2- arep
3- faa fatin
4- kamulah:D

5 comments:

@im@ CK said...

ayu giles ida..
pose maut tu!!
hahahaha

eida said...

hahaha!
poyo sungguh anda..

myana said...

haha!aku cun..mu tak..maaf..haha!wah,berani mu letak gambar ni?sifat malu2 itik kambing tu mana?(saja kenakan mu)

faA fatin said...

akn saye usahakn tag anda!!

hohoho..*rse cam skema je*

eida said...

myana-cess,brani mu mengata aku..aku hanya jujur dengan kehendak soalan..hahaha!

______________________________________

fatin-haha..skali dua kala skema xpe..jawab jangan xjawab eh :D

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com